SÆSONSTART 2023/24 Stig Rantzau fortsætter som cheftræner i BTI badminton.

Styregruppen er glad over, at Stig Rantzau igen skal være cheftræner for klubbens ungdomsspillere.

Fra sæsonstart er han klar til at tage i mod alle ungdomspillerne i Bindslev, Tversted og omegn.

Præsentation:

Stig er selv en dygtig badmintonspiller og har spillet mange år som divisionsspiller.

Stig ønsker at lære børn at spille badminton, motivere dem til at finde glæden og lysten til at træne på en sjov og meningsfuld måde.

Han har i sin lange træner karriere trænet børn som har en ketcher i hånden for første gang til børn med kæmpe talent og mange spille sæsoner bag sig.

Stig vil stå for alle træningerne om onsdagen. Og han vil sammen med vores øvrige trænerteam, sørge for udviklingen af alle vores ungdomsspillere.

• ➢  Træning hver onsdag.
  • ➢  Hold 1. nybegynder og let øvede.  Kl. 14.30 – 16.00
  • ➢  Stjernetræning. Klubbens yngste spillere. Kl.16.00 – 17.00
  • ➢  Hold 2. øvede spillere. Kl. 17.00 – 18.30

Første træning er: onsdag den 16. Aug. 2023 fra
15.00 – 18.00 v. Nethejsning.