SÆSONSTART I BTI badminton 2022/2023

Stig Rantzau er ny cheftræner i BTI

badminton.

Til fælles dialog møde i april 2021 var styregruppen stolt og mega glad over, at vi allerede kunne fortælle om aftalen med ansættelse af Stig Rantzau som cheftræner for sæson 2022/2023.

Nu nærmer sæsonstarten sig, og Stig er klar til at tage i mod alle ungdomspillerne, i Bindslev, Tversted og omegn, hver onsdag. Stig er selv en dygtig badmintonspiller og har spillet i mange år Stig Rantzausom divisionsspiller. Vi mærkede hurtigt at Stig ønskede at lære børn at spille badminton, motivere dem til at finde

glæden og lysten til at træne på en sjov og meningsfuld måde. Stig har i hans lange træner karriere  trænet børn som stod med en ketcher i hånden for første gang, til børn med kæmpe talent og mange spille sæsoner bag sig.

Stig vil stå for alle træningerne om onsdagen. Og han vil sammen med Maja Høm, som har træningen om mandagen, sørge for udviklingen af alle vores ungdomsspillere.

Første træning er onsdag den 24. Aug.

Hold 1. nybegynder og let øvede.   Kl. 14.30 – 16.00

Stjernetræning. Klubbens yngste spillere. Kl.16.00 – 17.00

Hold 2. øvede spillere. Kl. 17.00 – 18.30

Maja Høm er tilbage, nu som træner i BTI badminton 2022/2023.

Maja er 20 år, der til daglig bor i Aalborg. Hun har lige afsluttet sidste år på STX i Hjørring og inden hun forsætter med at studere har hun et sabbatår, hvor vi er så heldige hun vil træne vores ungdomspillerne hver mandag.

Men… Maja er jo ikke et nyt ansigt i BTI. Hun er opvokset her i byen og har  siden hun var 5 årMaja Hømspillet badminton i vores klub. Hun har været med til mange stævner, spillet holdkampe og trænet i mange timer. Maja har fortalt os, at badminton skal være sjovt og hun håber at alle spillerne vil syntes det er det fedeste at komme til hendes træning.

Maja vil stå for alle træninger om mandagen.

Første træning er mandag den 22. Aug.

Hold 1. nybegynder og let øvede.   Kl. 15.00 – 16.00

Hold 2. øvede spillere. Kl. 16.00 – 17.00

Vi glæder os til at se jer i Tannisbugt hallen. Sportslig hilsen

BTI badmintons styregruppe.